آر اف فرکشنال

 آر اف فرکشنال (Fractional RF) یک روش بسیار پیشرفته برای جوانسازی پوست است. با افزایش تدریجی سن، اندام ها، بافت ها و سلول های بدن نیز به سرعت پیر می شوند. در میان تمامی اجزای بدن، پوست انسان آشکارترین بافت می باشد که آثار پیری بر روی آن واضح تر است.

پوست به عنوان اولین سد دفاعی خارجی بدن، هر روزه در معرض انواع صدمه های فیزیکی و شیمیایی محیطی قرار دارد و در معرض تغییرات ظاهری شامل چین و چروک، لک، خشکی و… می باشد. کلاژن و الاستین موجود در پوست، منجر به افزایش استحکام پوست می شود. رشته هایی که با گذشت زمان ساختار خود را از دست می دهند. به همین دلیل است که پوست شل شده و استحکام خود را از دست می دهد.

برای نوسازی کلاژن، لازم است که کلاژن های قدیمی تخریب شده و کلاژن های جدید ساخته شوند. کلاژن ها دارای انواع متفاوتی می باشند که هر نوع آن ها در یک درجه حرارت خاصی شکسته می شوند. برای نوسازی آن ها نیاز است که انرژی گرمایی به صورت هدفمند به نقاط عمقی پوست که کلاژن در آن قرار دارد، برسد. اینگونه کمترین آسیب نیز به بافت های اطراف آن می رسد.

دستگاه آر اف فرکشنال، با ایجاد گرما با استفاده از امواج رادیو فرکانسی که طیفی از نور است، کلاژن های قدیمی را تخریب و نوسازی می کند.

منبع: rf fractional

Comments

Popular posts from this blog

جزئیات خرید و قیمت دستگاه پرس برک

نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج