نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج

 

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین و اساسی‌ ترین لوازم برقی خانگی موجود در آشپزخانه‌ ها، ماشین لباسشویی ها هستند. وجود ماشین لباسشویی در هر آشپزخانه‌ای بسیار ضروری بوده و در واقع می‌توان گفت که زندگی بدون این دستگاه، عملاً دچار مشکل خواهد شد. وظیفه اصلی ماشین لباسشویی، شست‌ و شوی لباس‌ ها به‌ صورت مکانیکی و همچنین خشک نمودن آنها در مدت زمان تعیین‌ شده است.

ماشین لباسشویی ها در انواع و برند های متفاوتی در بازار موجود بوده و این دستگاه نیز مانند هر وسیله برقی دیگر پس‌ از مدت‌ ها استفاده و یا در اثر نگهداری نامناسب، ممکن است دچار مشکلات و ایراداتی شود.

مشکلات رایج در انواع ماشین لباسشویی

از جمله ایرادات و مشکلات متداول در ماشین‌ های لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

·        عدم عملکرد خشک‌ کن ماشین لباسشویی

·        سر و صدای بیش‌ از حد لباسشویی در هنگام فعالیت

·        روشن نشدن ماشین لباسشویی

·        خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

·        برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی

·        عدم ورود آب به داخل ماشین لباسشویی

·        نشتی آب از ماشین لباسشویی

·        کیپ نشدن کامل درب ماشین لباسشویی

·        کثیف بودن لباس‌ ها پس‌ از اتمام شستشو در ماشین لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب توسط ماشین لباسشویی

·        لرزش بیش‌ از حد در هنگام عملکرد ماشین لباسشویی

·        بهم خوردن تنظیمات ماشین لباسشویی

·        عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی

·        و غیره

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

همانطور که گفته شد، ماشین‌ های لباسشویی نیز مانند تمامی لوازم برقی دچار ایرادات و مشکلاتی می‌شوند که نیاز به تعمیر خواهند داشت. شرکت زانکو، مجموعه‌ای بزرگ و معتبر در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی خانگی همچون انواع لباسشویی بوده و دارای تکنسین‌ ها و تعمیرکاران بسیار مجرب و آموزش دیده است. عزیزانی که ساکن کرج هستند، می‌توانند جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود، با نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج تماس گرفته و از این مجموعه درخواست تکنسین نمایند.

ماشین لباسشویی ها دارای برند های متفاوتی چون سامسونگ، ال جی، دوو، بوش، پاکشوما و غیره بوده و تکنسین‌ های زانکو، قادر به نصب، تعمیر و انجام سرویس‌ های دوره‌ای تمامی ماشین لباسشویی های قدیمی و جدید در برند های گوناگون هستند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرج

شرکت زانکو، به‌ عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج خدمات خود را به مشتریان ارائه داده و از به‌ روز ترین و نوین‌ ترین روش‌ های تعمیراتی در خدمات خود بهره‌مند می‌شود. تمامی تکنسین‌ های این مجموعه در کمترین زمان و پس‌ از بررسی کامل دستگاه و عیب‌ یابی دقیق آن، شروع به تعمیر کرده و در نهایت نیز فاکتور خدمات و همچنین ضمانت و گارانتی قطعه استفاده‌ شده را به مشتریان تحویل می‌دهند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در کرج

یکی دیگر از مهمترین خدمات ارائه‌ شده توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در کرج، تعمیر دستگاه در محل است. به این صورت که پس‌ از درخواست شما، کارشناسان زانکو تکنسین‌ ها را در زمان مشخص شده به محل خواهند فرستاد. پس‌ از حضور تکنسین در محل، تعمیرکار بدون جابجایی دستگاه و حمل به کارگاه، آن را در جایگاه خود تعمیر کرده و در کوتاه‌ ترین زمان خدمات خود را به اتمام می‌رساند.

از جمله مزایای استفاده از خدمات تعمیر در محل نیز می‌توان به عدم پرداخت هزینه برای جابجایی دستگاه و همچنین جلوگیری از صدمه به بدنه دستگاه در هنگام جابه‌جایی اشاره نمود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

عوامل بسیار زیادی در هزینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی تأثیرگذار بوده و از جمله این عوامل می‌توان به نوع خرابی دستگاه، استفاده از قطعات اورجینال، برند دستگاه، نوع شرکت خدمات‌ رسانی و همچنین هزینه ایاب‌ و ذهاب اشاره نمود.

مشتریان عزیز می‌توانند جهت استفاده از خدمات تعمیراتی نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در کرج و در سطح کیفیتی بسیار بالا و با قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه، با شرکت زانکو تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

شرکت تعمیرات لوازم خانکی زانکو سرویس، علاوه‌ بر نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج دارای نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج نیز بوده و مهم‌ ترین هدف این مجموعه، جلب رضایت مشتریان است.

Comments

Popular posts from this blog

آر اف فرکشنال

جزئیات خرید و قیمت دستگاه پرس برک