راهنمای جامع جراحی غبغب

 لیپوساکشن غبغب، که به آن ساکشن گردن نیز گفته می شود تکنیکی است که بافت چربی اضافی زیر گردن را از بین می برد. به طور کلی، این روش تجمع ژنتیکی چربی را که در فرد بوجود آمده، از بین می برد، و ظاهری کاملا طبیعی به گردن می بخشد. بیشترین مراجعین و متقاضیان برای لیپوساکشن غبغب معمولا خانم ها و بویژه افراد جوان‌تر هستند، افرادی که بین 20 تا 30 سال سن دارند و به زیبایی خود بیشتر اهمیت می دهند. با ساکشن غبغب، بیماران می توانند گردنی تراشیده و خوش فرم داشته باشند که می تواند ظاهر کلی صورت را بهبود بخشد.


تاثیر لیپوساکشن غبغب در زیبایی و جوان تر شدن صورت

لیپوساکشن غبغب یکی از آن روش‌های جراحی است که می‌تواند چهره را زیباتر نموده و در نتیجه میزان اعتماد به نفس فرد را تغییر دهد و نتایج چشمگیری داشته باشد. برای کسانی که گردن بزرگ یا چانه دوتایی دارند، لیپوساکشن غبغب یک روش نسبتا ساده برای کاهش بافت چربی اضافی گردن و نشان دادن گردن باریک و سفت زیر آن است.

حتی بیمارانی که از نظر جسمی مشکل خاصی برای فعالیت بدنی ندارند، ممکن است نتوانند این بافت اضافی را از طریق ورزش منظم کاهش دهند، اینجاست که ویژگی‌های عمل کانتورینگ ساکشن غبغب نقش خود را نشان می دهد.

لازم است که این عمل و جراحی زیبایی حتما توسط یک پزشک خبره و توانمند که از تخصص و تجارب بالایی برخوردار باشد، در یک کلینیک معتبر انجام شود. مرکز گرین بیوتی یکی از کلینیک های معتبر برای لیپوساکشن غبغب در تهران می باشد. این مرکز بیشترین میزان رضایت مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

نحوه انجام عمل لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب یک نوع جراحی نسبتا سریع ناحیه زیر چانه و گردن است. گاهی اوقات ممکن است نیاز به بی حسی موضعی داشته باشد، اگرچه ممکن است در صورت لزوم داروهای آرام بخش نیز تجویز شود. این روش معمولاً با یک یا دو برش کوچک در زیر چانه یا پشت گوش شروع می شود. از آنجا، چربی اضافی با استفاده از یک گره مکش (به نام کانولا) برداشته می‌شود، آنگاه به پوست اجازه می‌دهد صاف و سفت شود و به گردن اجازه می‌دهد تا ظاهری کانتوری و تراشیده‌تر به خود بگیرد.

در خصوص ریکاوری شدن بیمار پس از لیپوساکشن غبغب باید گفت اکثر بیماران می توانند تنها پس از سه روز استراحت به سر کار خود بازگردند. با این حال، غیر معمول نیست که در برخی مواقع بعضی از بیماران به یک دوره بهبودی یک هفته ای نیاز داشته باشند. طی این فرایند جراحی، یک بند چانه برای چند روز پس از عمل پوشیده می شود، شاید پزشک شما لازم ببیند و توصیه کند که به مدت چند هفته شبها وقت خواب این ناحیه از چانه و گردن را برای محافظت بیشتر بپوشانید. طی نمودن این مراحل امری طبیعی در جهت بهبود و سلامت کامل است.

منبع: جراحی غبغب

Comments

Popular posts from this blog

آر اف فرکشنال

جزئیات خرید و قیمت دستگاه پرس برک

نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج